Jalupro برای جوانسازی پوست

در اين وبلاگ مطالب پزشكي به روز را مي خوانيد

Jalupro برای جوانسازی پوست

۲۵ بازديد

جالپرو یک محصول زیبایی و ساخته شده توسط یک شرکت بیوتکنولوژی سوئیسی با نام Professional Derma است. ماده اولیه این محصول مانند بسیاری از فیلرهای پوستی اسید هیالورونیک (HA) است. این ماده به عنوان یک بیورویتالایزر نیز شناخته می‌شود. همین خاصیت نیز کاربرد جوانسازی آن را افزایش داده است.

اولین نسخه این ماده در سال 2006 به بازار ارائه شده است. البته در طی سال‌های بعد، این شرکت سوئیسی دو نسخه دیگر از این تقویت‌کننده پوستی را نیز تولید و روانه بازار کرد. بنابراین در حال حاضر سه محصول مزوژل جالپرو به ترتیب زیر در دسترس وجود دارد:

  1. جالپرو کلاسیک (Jalupro Classic): هدف اصلی این ماده مقابله با علائم اولیه پیری است.
  2. جالپرو HMW: این تقویت‌کننده با هدف آبرسانی عمیق‌تر پوست و ایجاد استحکام در آن طراحی شده است. از سویی این ماده گزینه مناسب‌تری برای پوست‌های میانسال و پیر است.
  3. جالپرو Super Hydro: این تقویت‌کننده یک ماده فوق‌العاده قوی برای بیشترین حد آبرسانی و تهیه شده برای تامین رطوبت و جوانسازی پوست‌های کاملا خشک است.

میزان موفقیت این ژل جوانساز به قدری بوده است؛ که امروزه انواع مختلف آن به یکی از محبوب‌ترین پیشنهادات پزشکان پوست و مو و زیبایی تبدیل شده است. از این ماده می‌توان علاوه بر صورت، در گردن، دست‌ها، زیر بغل، دکلته، شکم، قسمت داخلی ران‌ها و حتی ناحیه زانو نیز استفاده کرد.

چه کسانی نمی‌توانند جالپرو تزریق کنند؟

  • مادرانی که در دوران بارداری و شیردهی به سر می‌برند.
  • کسانی که به مواد جالپرو حساسیت دارند.

اهداف درمانی جالپرو چیست؟

درمان چین و چروک صورت و بدن، بهبود خطوط گردن و دکلته و بهبود تیرگی دور چشم.

دوره تکرار جالپرو چگونه است؟

جالپرو هر 3 هفته یکبار تا 3 جلسه تزریق می‌شود.

مدت زمان ماندگاری جالپرو چقدر است؟

طول عمر و ماندگاری جالپرو، تا یک سال است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.